Better day today

Idag har vi gjort en vinterhage till min bebis Clara o hennes kompis Peppar :D

Sov typ 2 timmar mellan 4 o 6, spr skönt ^^

Ah, sen tog ja o Maudan ut Mange o Elliot.
Maudan tömkörde Mange med sadel igen o ja longerade Elliot.
Sen satt jag på Mange för första gången :D
D gick skit bra, han gjorde ingenting. Men jag höll på o spy när jag låg på mage i sadeln, alla inälvorna trycktes ihop o bläääh.

Sen tog vi ut Clara o Peppar o borsta på dom o provade täcken på Clara :D
Peppar va damp, men hon e så söt ^^
Ska lägga upp en bild på henne imorn eller nåt, mst bara ta en :)

Sen drog vi till pizzerian för o käka. Marcus bror o halva Adelsö va där. xD

Skriver mer imorn, men här kommer lite bilder :)



Denna plutten red ja idag :)



Pluttens best friend Elliot <3



Ah, fett skönt! :D



Smilla <3 Mos ALWAYS BABY! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Bjillan

ALWAYS <3<3<3<3

2008-08-30 @ 22:44:59
URL: http://bjillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0