Bloggnamnet

Ja, för er som undrar om mitt blogg namn; Grassse, kan jag berätta att jag/vi (släkten) heter Gransell i efternamn blev smeknamnet Grasse. Och eftersom att bara Grasse var upptaget så fick det bli med 3 S istället. Lite fjortis, det beklagar jag, men jag tror ni överlever.
Annars skulle namnet blivit m-oos som jag oxå heter på BDB, men såklart va ju det upptaget.

Fick reda på idag att jag o Alex, min idol ;) , ska praktisera på Menhammar 25 dar i sträck o iomed det så får vi extra långt höstlov. Så långt som 2,5 vecka :D Härligt, härligt säger jag bara.






Ptja, annars har min dag varit ganska normal. :)
Kollade när Usain Bolt, knäckte världsrekordet på 200m. Där kan man snacka om turbo!


Kommentarer
Postat av: Alex

Yaaay , turbo :D<33

2008-08-20 @ 18:59:47
Postat av: ylva

fjoortis moa! <3

2008-08-20 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0