Dagen

Nu ska jag inte skriva vad jag har gjort idag. Eftersom ingen uppskattar det. *host*Lisa & Ylva*host*

Jag ska berätta om en rolig grej som hände för 2-3 veckor sen :P

Såhär va d:

Det va en lördagkväll (eller fredagkväll), jag o Camilla satt vid datorerna hos pappa på Adelsö, när plötsligt min mobil ringde. O nummret visade Mattihas. Jag tänkte först att det va Marcus som ringde o skulle skojja, eftersom han o Matte är halvsyskon.

Jag svarade iallafall. Det va Matte som ringde...
O han säger; "vi står här utanför o kollar på er." 

Whaaaat lixom.

Han fortsatte: "Ja vi stog o högg ved(??) o så såg vi en mörk o en blond som satt där."

Vem fan hugger ved kl 1 på natten? XD

Jag: "Högg ved?" :S "Är ni fulla eller??"
Han: "Självklart!" :D
Jag: "Öhm, okej."
Han: "Kom ut så kan vi snacka lite!" Slöddra gjorde han oxå. :P
Jag: "Nej tack."
Han: "Varför inte?"
Jag: "Öhm, ni är fulla? + att ni stog o kolla på oss genom fönstret. :S Pedofiler XD"

Helt plötsligt stog han PRECIS utanför fönstret o knacka o vinka. Fan va vi garva. XD
Rädda vart  vi oxå. :P

Ja, så d hela sluta med att vi inte gick ut, o han la på med förklaringen att vi skulle höras senare. Vilket vi inte gjorde. XD


Jag tror att jag ska ha denna tatueringen :) 


Om ni inte ser så skyll på bilden, det gick inte o förstora, den va för pixlig >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0