Eftermiddag

När vi kom hem från Adelsö drog vi direkt till Tattomässan på münchenbryggeriet. ^^

På tåget påväg dit hade jag o min nya kompis värsta konversationen. Hon hade vart hos sin pappa för o låna 40 spänn till cigg.

Ja vill bli som henne när jag blir stor! :D
Hon hade vart så duktig o slutat med heroin så ny går hon på metadon. :) DUKTIG FLIKKA!

Tänk er fejset på en 90 årig tant utan löständer, hockyfrilla o en riktig horsminkning. Damn va snyggt! ;D
O så sa hon: Ja fyllde 50 i somras, men d syns inte. Jag ser ut som 35-40. Eller hur?
Ja ba: Aaah. :) (ELLER INTE!!!)

Sen innan vi skulle gå av bytte vi nummer o ska träffas igen på fredag. ;D


Väl vid Münchenbryggeriet så fick man ett snyggt armband som d stog; STOCKHOLM INK BASH på. Intressant va? ;)

Jävligt skojj :D

Sen på Södra station så "snodde" vi maltesers från en selecta maskin :D
Mohaha, fick 5 till priset av 3, (6)

O nu sitter ja här o kollar på en prinsessas dagbok 2 o smsar lite




Porrbild, lalalala ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0