Första inlägget i bloggen

Idag bestämde jag mig äntligen för att skaffa en blogg. :)
Eller, öhm, Alex sa att hon skulle fixa en ny, o jag e ju "såå" wannabe Alex, så jag gjorde oxå d. :P

Ja, jag vet inte riktigt vad man ska skriva om här, jag e ju ny, så jag skriver om min dag. För det ska väl va som en dagbok på nätet.
Ja, i alla fall här kommer det;



Dagen börja inte direkt bra. Min buss till skolan skulle gå 07.31, o mamma väckte mig 06.55! :O
O det vart ju inte så bra, jag fick köra turbo o klä på mig, o sminka mig lite grann, sprang ner o gjorde 3 mackor som jag tryckte i mig. Och ändå hade jag typ 10 min över till jag skulle gå till bussen 20 över. DAMN i'm turbo! :D

Väl i skolan skulle vi ha 3 timmar idrott, och såklart skulle vi ju ha orientering! >.< Inte bra! *suck*
Ja, ja. Man överlevde ju i alla fall. :P

Sedan slutade vi typ 7 min efter bussen hade gått, så d va ju bara vänta ca 50 min till nästa...
O det va smäckfullt på bussen, alla jobbiga ettor skulle ju såklart med på samma.

O självklart när man kommer till VH så är ju tåget försenat, o då när jag kommer till Handen 2 min innan min sista buss skulle gå, o proppfullt på stationen. Så den bussjävlen missa ja ju ofc. :@
Jahapp, d va ju bara vänta 30 min till nästa.

Sen hemma så kollade jag på min favvo film när jag va liten; Gremlins. Sen dog jag typ 2 timmar i sängen. Skönt. :P

Ja, o nu sitter jag här som ett offer o skriver i bloggen.  Ska försöka fixa så den blir snyggare, så en viss Daniel kan sluta gnälla :P

Ajja, Puss o knull alla vänner, o Daniel ;D

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0