Sjuka saker

Idag lekte jag ju som sagt med Alex, d va ruwligt ^^

Men jag fattar inte...
Det händer jämt sjuka grejer med/runt mig.. Inte kul.

T.ex. idag på 709 hem va det ett fyllis par som tappade ungen i golvet på bussen. O ungen bara skrek. :O

När jag o Camilla va i stan en gång hoppa d fram nån läskig snubbe som tryckte upp en docka i fejset på mej o skrek.. "/

En annan gång i stan med Camilla tog jag upp en femma som låg på trappan till plattan, då helt plötsligt en fyllis säger att det är hans kompis femma. Kompisen säger att jag kan ta den, så jag börjar gå iväg. Men då tar den första gubben tag i min arm o vägrar släppa. Så jag kasta femman i fejset på han, slet åt mig armen o gick.

Ja o så va det ju en gång när jag vänta på 865 i Handen så kom två fyllisar o börja snacka med mig.. :S
O den ena sa att jag såg ut som hans dotter o börja klappa mig på kinden. :S Creepy.. :O

Ja o sen är det ju typ 1 miljon andra saker, men dom orkar jag inte skriva..





Saknar mina slingor lite btw...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0