Tudelidu Today

Idag har jag varit i skolan som vanligt nu för tiden..
Tråkigt, tråkigt, TRÅKIGT!

Jag, Alex, Lisa, Ylva, Alexandra, Carro, Felicia, Emily, Steven o Åsa, hade ett snack om att vi ville bli av med naturarna som vi har slagits ihop med. Får se hur det blir men hoppas att vi slipper dom. (A)

Efter skolan åkte jag hem. TURBO! Slände i mig en macka o hämta plånboken o sen bar det av till centrum.
Där mötte jag Camilla. Vi gick till HM bara. 
Där köpte jag en bh och trosor. ^^
SEXY SEXY! :D

Jag kommer inte på nåt mer o skriva så jag skriver lite om min kömpis Alex, eftersom hon bad mig :D (A)

Alex
är min "emo" kompis. :D
På lördag ska vi nog till Adelsö/Ekerö o kolla praktikplatsen på Menhammar o sen ska vi hoppa på studsmattan hos pappa. :)
Jag ska bevisa att jag kan göra en volt från fötterna o landa på fötterna. *stolt*
O såklart ska vi pilla lite på Clara. :D




Dagens hiss: Köpte underkläder o träffa tvilling <3
Dagens miss: Råka lägga mig på Alex penna när hon rita. Vettefan hur jag lyckades.



Läs, läs, läs.

Kommentarer
Postat av: Alex

haha gullunge xD

min teckning rip :) <33

2008-08-21 @ 20:24:07
Postat av: Bjillan

Älskar dig ANDRA HALVA <33<33<3<33<<33<3<3<3<3<3<33

2008-08-21 @ 20:51:16
URL: http://bjillan.blogg.se/
Postat av: ylva

men,, de kankske e lättare att landa på fötterna när man e kort? XD ja kna inte! :(

2008-08-21 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0