Fredag

Dagen började ganska bra.
Men sen på ekologin ringer mamma 3 ggr, hade på ljudlöst så jag hörde inte. Gick ut o ringde.
Det va kris. Pappa hade ringt o sagt att han va påväg till sjukhuset. Eller sagt o sagt, han skrek o grät för han mådde så dåligt. Typ mega deprimerad.
Kändes ju väldigt kul.
När jag gick in i klassrummet sen frågade några va som hände. o ofc så börja ja grina, eller tårarna rann. Även fast det inte va så farligt... "/

Men men..

Helgen ska jag spendera med Camilla o Mårten är här nu oxå, men han åker till farmor o farfar imorn.

Aa. Jag Camilla o Moa va på Twilight på bio (aaaaaa).
Fjärde gången nu. 2 ggr på bio, o 2 ggr på datan. Hihihihi, me likes A LOT !
M o C är ju inte 15, men det gick fin fint för dom o komma in. Eftersom dom ser ut o va MINST 15. ^^

O sen åkte ju Robin ut. FAN OXÅ !
SLICKA FITTA ALICE ! -.-'


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg du har nu:)

älska twilight! <3



kevin kommer äga alice så jävla hårt i finalen

2008-12-06 @ 17:14:50
URL: http://tiondejuni.blogg.se/
Postat av: Moa

tackar tackar ^^



hon kmr gråta för hon blir så äggd (aa) :D <3

2008-12-06 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0