Inget

Jag har fan inget o skriva om så jag skriver om allt. xD

Hästövningar idag, fick Youngster. Hade noll förväntningar. Men det gick faktiskt bra. ^^

Sista lektionen Mikrobiologi. Skulle ta bakterieprover på olika saker. T.ex som på toaringen etc.
Man fick 6 petriskålar/grupp o destillerat vatten i en liten flaska o en burk med någorlunda sterila 'tops'.
Så jag, Dolken o Lisa begav oss till ridstallet.
Dolken tog sina prover o så skulle Lisa ta prover i ett fodertråg o sen ur en hink.
I ena handen höll hon påsen med de färdiga proven, man skulle inte hålla dom sm vanligt utan upponer så inte kondensen droppade ner på själva kletet.
Så när hon hade petat med topsen i tråget (tror jag) så märkte hon att hon höll dom åt fel håll, o i samma hand hade hon den öppnade burken med tops, och OFC så vrider hon handen så proven ska komma åt 'rätt' håll o ALLA topsen ramlar ner på golvet i skiten! >.<
DUKTIGT LISA ! -.- xD
Så vi fick promenera tbx o ta nya tops o ta prover på toan i maskinhallen ist. x)
Ajja, det blir väl bra ändå. ;P

Nu ska jag nog lägga mig i sängen o kolla på A Shot At Love with Tila Tequila. (aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0