Jävla sopa

Gah, jag irriterar mig så jävla mycket på "hundcoachen" Fredrik "SOPAN" Steen.
Han e så jävla oproffsig.
Om man jämför honom med Cesar Millan e d som o jämföra mig med Malin Baryard typ. Om ni fattar. xD

Han e så jävla B. *SUCK*

På måndagar i tv4+ kl 20.00 går Mannen som talar med hundar med Cesar, o sen direkt efter vid 21.00 så går hundcoachen.

Jag älskar Cesar, han e så bra, o programmet e kul o kolla på. ^^
Han får alla hundar att göra precis som han säger o han e sjukt proffsig. Han belönar aldrig med godis, o använder aldrig hundens namn när han jobbar med den, han använder sin energi för att få hunden att förstå. Och han behandlar hunden som en hund o inte som en människa, han pratar inte med den utan kommunicerar genom kroppsspråk o energi.

Fredrik däremot han e sjukt oproffsig. Han proppar hundarna fulla med godis, o snackar med dom som om dom skulle fatta va han säger??
HALLÅÅÅ??? Det är hundar inga jävla människor !
O så ska han pussa på varenda hund han "jobbar med", gud! Man pussar inte på en okänd hund?! Särsklit inte blöta kyssar på nosen. BLÄÄÄÄH!
Kan man va mer oproffsig. Han borde fan ta en kurs med Cesar eller söka ett nytt jobb ! -.-'

Så här svarar han i en chatt fråga:
Falköga: Tar inte du en onödig risk när du pussar hundar på nosen. Du vet den plötsliga ögonkontakten?
Fredrik Steen: Låter kanske dumt, men jag anser att pussen på nosen inte bara är trevlig utan att hjälper till med kontakten med hunden.

Jävla dumskalle. Tillomed jag e bättre.

FUCK YOU FREDRIK STEEN!



Cesar - The Real Pack Leader


Älskar denna bilden


Cesar o Daddy
Coolaste pittbullen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0