Sjuk -.-'

Halsen va slemmig o gjorde ont igår, gick o la mig o hoppades att det skulle gå över.
Men icke sa nicke...
Åkte till skolan iaf. Föreläsning första lektionen, plötsligt vart jag jätte varm o d kändes helt konstigt så jag gick på toa.
Men påväg dit höll jag på o svimma.. :O

Så jag drog precis när föreläsningen va slut, förlåt kompisar att jag bara drog men jag mådde verkligen skit.
Det vart inte så mkt bättre när jag kom hem. Men nu har jag sovit en massa iaf.
Anledningen att jag ens orkar vara inne på datan är att jag precis fått i mig lite mat så för tillfället mår jag lite bättre.

Kmr nog inte imorn.
Tandläkaren ringe oxå o sa att tiden va "uppsagd" för han va oxå sjuk. :P


Kommentarer
Postat av: Pia

Krya på dig <3

2008-12-16 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0