Snart Nyår

Snart är det nyår :D

Igår chillade jag med familjen till 6 då vi var bortbjudna till Bjellarna på middag. Sen stannade jag o skulle ta 20 i 11 bussen hem men såklart så kmr bussen för tidigt o kör förbi eftersom vi inte va framme vid hållplatsen :@
JÄVLA BUSSCHAUFFÖRER!

Aa, så då vart det ändrade planer, Camilla packade sina grejer o så skjutsade Jonas oss till mig o Smill sov över. ^^
Vakna vid 12 o peta Camilla i fejset så hon skulle vakna o d gjorde hon så jag gick upp o klädde på mig  hon somna om xD
Så jag gick in o väckte henne med o dampblinka med taklampan (aa)
Intressant va? (Jag har tråkigt, C duschar >.<)


Pappa kom vid halv 3 ? för o hämta bror, så vi åkte med på vägen o hoppa av här.
Tja, o sen har vi vart här sen dess. x)
Spelat massa GHWT, o jag klara min första låt på hard *fett stolt* ;)

Juste vi har sett på film oxå; en galen dag i NY (hann inte kolla klart igår) o sen Twilight (min sjätte o Camillas andra) xD

Älskar den filmen ! O boken e oxå bra, har inte hunnit så långt. :P


Fuck yeah! Jag hade rosa slingor !

Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

SNYGGT! Jag hade också det en gång i tiden, så som förra året! LÖÖÖWED it1

2008-12-30 @ 14:14:49
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0