Blogg = trist


Det är tråkigt o blogga...
Hehe, men iaf.

Torsdag:
Kom hem från skolan, tog nåt o käka o kollade film. Sen bar det av till frissan. Det vart typ ingen skillnad, fast det va bra o få bort topparna för dom va jävligt slitna >.<
Sen hängde jag med på Mårtens innebandyträning.

Fredag:
Sluta tidigt o kom hem tidigt. Käka lunch hemma o kolla på tv. Somnade nästan, men då kom Camilla o väckte mig >.< :D
O sen efter typ en timme drog vi in till stan för att fixa julklappar.
Gick runt i flera timmar utano hitta nåt, men sen hitta C en grej till sin mamma o pappa, o då lossnade det.
Jag hitta julklapp till mamma, skor till nyår o blekning till håret. ^^

Today:
Gick upp 11. Klädde på oss, åt frukost.
Mitt hår va fettigt efter inpackiningen igår så jag duschade o nu nördar vi. Ska väl snart åka iväg o shoppa eller nåt. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0