Dags o skriva lite

Ja, alla som läser denna kanske inte vet att jag är på stalltjänst. Tror faktiskt jag har glömt att skriva det.
Men iallafall, jag är på stalltjänst. Jag bor alltså på skolan fram till och med måndag, då mamma kmr o hämtar mig.
Kanske kmr hem några timmar under lördagen och söndagen. Hoppas hoppas.

Det är inge vidare att ha stalltjänst men jag överlever.
I helgen skulle David, Camilla o Oliver kommit hit, men David mår dåligt, Oliver kan inte o blablabla, så jag får roa mig på egen hand, o mosa dom två chipspåsarna jag köpte till dom skulle komma....

Just nu har vi lunchrast och vid 12.45 har vi anatomi prov på hästkunskapen. ^^
Jag har faktiskt pluggat för en gångs skull, eftersom det knappt finns nåt att göra här på kvällarna. >.<

Längtar hem som fan ! :(
Aa, blablablabla..

Heidooo skriver kanske imorn. <3

En ful bild bara för att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0