Tisdag (efter)

Tråk tråk tråk

Rensade pinnar ur en hage på praktiken. FAAAN VA D SUGER! SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG !!!
Snart slut iaf. Min "belöning" får ja på fredag, = min nya mobil, o förhoppningsvis bäästis ^^

Juste igår (mån) så glömde ja o skriva en störd grej Therese gjorde xD
Så här kmr d:

Ja o Alex följde med henne till Granskog.
Hon tog ut Gamen o börja borsta han, o då visste vi inte riktigt va vi skulle göra eftersom Smockan o Whisky brukar gå ut först, så vi stog o klappa på dom.

(Alltså, i stallet är det en lång gång, o Gamen o Therese blockerade "öpningen", o Gamen e ju hingst, så vi kunde inte så förbi för då skulle han dampa loss.)

Tbx, vi stog o klappa dom o vänta tills hon skulle bli klar så vi kunde ta ut dom.
Så helt plötsligt vänder hon sig om o säger: Va e problemet?! På ett as otrevligt sätt.
Fifan, ja va skitnära på o skrika vafan hennes problem va, men ja sansa mig o fråga om vi skulle ta ut Eller ist. O hon svara: Ja han vill nog gå ut !

JA VILL BARA DÖDA DEN DÄR FETA MEGASLYNAN !!! :@


På kvällen skulle vi hjälpa pappa o plocka ut 15 får som ska till Skåne, o när vi hade fångat alla 15 o satt plast på 5 så vi skulle veta vilka som skulle vart, mosa fårskallarna upp en grind o sprang ut igen...! FUCK!
Aa, så d va bara o börja om... *pfft*

Vart en tidig kväll oxå, låg i sängen 9. Duktig Moa *klappa mig sj på huvet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0