Haunted

Blev väckt kvart i 10 av pappa, skulle tydligen hjälpa han lasta Baltazar som skulle på ponnyridning.
Ja, så vi lastade honom o åkte till Sättra.
Käkade ett bröd där (inte en macka), sen åkte vi till Tofta igen. Då åt ja riktig frukost.

Sen red jag Clara igen. ^^
Samma som igår.

Men när vi kom till grinden vid hennes hage låg alla bagglammen där, dom hade rymt. >.<
O så kom det två killar på en cross så jag red runt i en liten sväng.
När jag sedan skrittade på vägen förbi fåren tyckte dom; Oooooh, kolla killar vilket stor får! :D Vi följer efter!
Så dom börje gå efter oss, o Clara vart lite misstänksam så hon börja trava o fåren efter. Då jävlar tyckte hon inte det va kul längre, o Peppar galoppera på insidan av hagen, o det gjorde ju inte saken bättre. >.<




Har kollat massa film oxå. As najs. Fast jag saknar o prata med Daniel. :(
Hoppas han hör av sig snart..

Puss o knull // Grasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0