Yesterday and so far today

Igår råka jag stänga av snoozen på mobilen o va såhär nära på o missa skolfotograferingen |--|
Pia tvingade in mig, dom hade redan tagit gruppfotot men ja ba: ja vill oxå va me!
så vi tog om det ^^

Sen hände det inte så mkt..

Eller jo, mamma fick låna massa fula 80-tals (?) klänningar som hon ska ha när hon o hennes kompis har 80-tals fest. :P
Provade några, o här e resultatet. XD
Enjoy!






Idag sov jag länge o sen hade jag 3 lektioner.
Efter det drog jag in till C för o köpa färg till håret.
Köpte en "typ" korsett på H&M ^^
O röd hårfärg. O alla som kmr till skolan imorn får se hur det blev. :P
Just nu sitter jag med en plastpåse på huvet och ska precis tvätta ur färgen.

Puss o knull // Grasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bergatröjan i bakgrunden :D

2008-09-16 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0