Knasbarn <3

Du e dum i huvet gumman <333

Camilla säger:

klocken e elva över två o ska nog sova snart, en turk 19 år från haninge sa ''hej'' till mig på pea, omg ''jävla turk faan stick hem'' sa jag och fick en sur tanke, ' hmm undra vad som kmr här näst, kanske ''jävla fitta ska slå ner dig'' nee, men då blir de bara tjooheej *pungspark* o han ba ''aaaaaaaajjjjjjj, jag ska spöa ner dig'' jag *ger en rak höger* o säger '' HAH, försök me de du!'' '

Camilla säger:

yepp så blir planen , jävla turkfaan! *ger hitler täcken och går hem*


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, okej.. jag e trött o så blev de -.- inget illa menat :* <33

2009-02-22 @ 02:32:09
URL: http://bjillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0