Ledig dag

Var ledig idag så jag tog en låång sovmorgon. Tydligen skulle elen stängas av mellan halv 9 och halv 2 på dagen så jag sov så länge jag kunde eftersom annars går det typ inte o göra nåt, iof kunde jag ju kolla film på min data... Men men.

Aa iaf, när jag vaknade vid halv 12 så hade strömmen kommit tbx, såg på videon i mitt rum att siffrorna lyste så.

Så gick jag upp o åt frukost o satt en stund vid datan tills Linda kom vid 1.
Vi flummade o sen drog vi till centrum vid kvart över 2.
Jag köpte en BH o hårspännen ^^

Sen drog vi hem till Linda o kollade på film o va allmänt cp :D
Temptation Island vart det ^^

Sen plocka mamma o Mårten upp mig på väg till innebandyn. Vi droppade Mårten där o sen åkte vi till coop.

Där kunde man köpa anka.. O.o

O nu sitter jag här :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0