Söndag

Va me Camilla idag när hon "körde upp" till sitt moppekort. Det gick jätte bra ^^
Fast det va ju lite kallt xD
Hade shorts o tjocktröja på mig. Inte nice. Alla andra valsa runt i jeans o jacka xD
Satt ute i typ 3 timmar o 20 min o frös arslet av mig :P
Ajja, tog en varm dusch när ja kom hem så nu e d chill. ^^

Skrev desstuom min individuella reflektion över gårdsarvet. Hoppas lärarna inser sitt misstag o inte sätter ihop samma grupp igen xD

Imorn ska Camilla göra hål i magen. Eller ja... Pierca naveln ^^
Kmr bli sjukt snyggt på den tjockisen :)

Men nu ska jag nog lägga mig, Jakob skulle sova nu o Camilla ska väl oxå lägga sig när som helst...
Har dock sovmorgon till kvart i ett ^^ Sköööönt :D

Gonattis alla glada ^^



Kommentarer
Postat av: bääbis<333

vart kmr piercingarna du köpte ifrån nu igen ? :P <33333

2009-05-04 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0